Fandom

Haven and Hearth (pl) Wiki

Słowniczek

135stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Słowniczek:Edytuj

Karta PostaciEdytuj

Na tych kartach wyświetlane są wszystkie informacje dotyczące twojej postaci.

W sumie mamy 4 zakładki:

1. W pierwszej zakładce mamy informacje na temat naszych umiejętności oraz informacje o naszych atrybutach, a także znajdziemy tutaj ilość zebranych lp (Learning Points) ilość ilość zdobywanych lp w procentach.

2.Druga zakładka służy do nauki, wkładamy tutaj różnego rodzaju rzeczy (Curiosity), które nasza postać studiuje i poprzez ich nauke zdobywa lp (Learning Points).

3. Trzecia zakładka zawiera nauke umiejętności oraz ich opis.

4. Na czwartej zakładce mamy możliwość ustawiania przekonań naszej postaci, oraz została tutaj umieszczona opcja składania ofiary przodkom.

EkwipunekEdytuj

Ekwipunek można podzielić na dwie zakładki:

1. Pierwsza z nich odnosi się naszego inwentarza, w którym możemy przenosić wszelkiej maści przedmioty.

2. Druga zaś udostępnia nam panel uzbrojenia, tj. wgląd na noszone przez postać przedmioty, ubrania i zbroje.

HudEdytuj

Heads Up Display (HUD) dostarcza nam na bieżąco informacje o naszej postaci.

1. Zdrowie (Health), Zdrowie jest podzielone na trzy kategorie, SHP / HHP / MHP.

  • SHP (Soft Hit Points) - kiedy ten wskaźnik osiągnie 0 postać mdleje, wtedy nic nie możemy zrobić, powoli się regeneruje, jeżeli nasza postać nie jest głodna.
  • HHP (Hard Hit Points) - kiedy ten wskaźnik pokaże 0 jest problem, nasza postać umiera, ale bez obaw , możemy się leczyć za pomocą pijawek (Leeches) oraz bandaży (Gauze).
  • MHP (Max Hit Points) - ten wskaźnik określa maksymalną liczbe naszego życia.
  • Jak widać mamy kilka poziomów naszego życia, życie można zwiększyć na dwa sposoby, jeden z nich to podnoszenie atrybutu kondycji (Constitution), drugi sposób mamy zaś w osobistych przekonaniach (Personal Beliefs) przesuwająć suwak w strone barbarzyństwa (Barbarism)

WalkaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki