Fandom

Haven and Hearth (pl) Wiki

O grze

135stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Jeśli nigdy wcześniej nie grałeś Haven&Hearth, twoje pierwsze odczucie będzie prawdopodobnie w stylu "To jest najbrzydsza i najgłupsza gra jaką kiedykolwiek widziałem, czemu ktoś miałby w to grać?" Spróbuj Dwarf Fortress to od razu zmienisz zdanie. Po prostu uwierz - podobnej gry F2P z taką grywalnością nie znajdziesz.

Stary, lecz dobry film z H&H

http://www.youtube.com/watch?v=OsKftj2Q6rg

Co to za gra?Edytuj

Haven and Hearth jest to gra wydana używając programów Java, C i Paintshop Pro, który jest znany z pięknych grafik 2D. W dodatku, oprócz bardzo bujnego świata 2D, granie jest nie schematyczne w porównaniu z innymi grami MMO, które narzucają nam z góry jakiś schemat grania.

Trwały ŚwiatEdytuj

W grach mmo, tworzonych przez grupe ludzi, którzy spędzają całą swoją karierę robiąc mapy, które niczym nie będą się różnić jutro można popaść w monotonność. W Haven and Hearth jest wielka różnica. W tej grze to gracze formują świat, nie twórcy. Patrz, jak las zostaje karczowany bezlitośnie przez żądnych surowców mieszkańców pod którym okazały się znajdować złoża żelaza. Wszystko co zrobisz w grze zostawi ślad, który każdy może zobaczyć.

Gracz kontra GraczEdytuj

W przeciwieństwie do wszystkich gier MMORPG będziesz przywiązany do twojej postaci. Śmierć nie jest wymierzana w strate punktów doświadczenia, lecz strate także ekwipunku. Śmierć jest także stała - raz umrzesz i koniec. Nie wspominając o niszczycielskich elementach, takich jak tarany, które mogą nawet sprowadzić władców największych fortec na ich kolana.

Gra jest w fazie AlphaEdytuj

Gra jest w pełni darmowa i twórcy opierają się tylko na dobrowolnych dotacjach (większość jest zużywana na utrzymanie serwera gry). W połączeniu tego wszystkiego z wielką pomocą i sugestiami graczy, których każda uwaga jest wysłuchiwana, gra cały czas szybko się rozwija.

Więcej w Fandom

Losowa wiki