Fandom

Haven and Hearth (pl) Wiki

Leczenie

135stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Są 2 metody wyleczenia twoich ran:

GazaEdytuj

Zrób gaze i owiń swoją głowę klikając lewy przycisk myszy na gaze w twoim ekwipunku, a potem prawym przyciskiem myszy na twojego hearthlinga. Gaza jest rzadko możliwa do zdobycia dla nowych graczy, ponieważ do zrobienia gazy potrzebna jest wełna. Gaza działa powoli, ale bardzo skutecznie. Można używać tylko 1 gazy w tej samej chwili i nie można nosić żadnej rzeczy na głowie. Zużyta gaza zmienia się w bezużyteczną rzecz o nazwie bloody rag.

PijawkiEdytuj

Pijawki leczą twoje HHP (drugi numeer), jednak ranią twoje SHP (pierwszy numer). Przyczepiają się losowo do twoich miejsc w ekwipunku, gdy znajdujesz się na bagnach. Jest to najłatwiejsza metoda do wyleczenia ran dla nowych graczy. Dobrze jest zbierać pijawki na przyszłość jeśli znajdujesz się daleko od bagna. Gdy pijawki przyczepią się do twojego miejsca w ekwipunku zaczynają pić twoją krew Pojedyncza pijawka zabiera około 10 SHP zanim będzie pełna. Jeśli twoje SHP (pierwszy numer, czerwony pasek) spadnie do 0, twój hearthling będzie ogłuszony i stracisz HHP. SHP odnawia się szybko, jednak kosztuje głód. Nie zawsze odzyskasz HHP, gdy pijawka wysysa ci krew, więc musisz być cierpliwy. Pijawke można używać co 8 godzin. Jakość pijawek zwiększa się zależnie od twojej wytrzymałości (constitution). Wysokiej jakości pijawki leczą więcej HHP, dlatego warto używać w kółko wcześniej użytych pijawek.

Powiększanie statystykEdytuj

Nie jest to skuteczna metoda do leczenia, ale za każdy punkt siły (strenght) dostajesz o jeden więcej punkt życia, a za każdy punkt wytrzymałości (constitution) 2 punkty życia.. To znaczy, że jeśli twoje życie ma wartości 5/5/36 to gdy podbijesz constitution o 1, będziesz mieć 7/7/38 życia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki