Fandom

Haven and Hearth (pl) Wiki

Branch

135stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Branch
Patyk
Branch.png
Zebrany patyk
Informacje
Rozmiar 1 x 1
Bazowy zysk LP 1
Wymagane umiejętności brak
Potrzebne obiekty brak
Wytwarzane przez Tree
Wymagane do Battering Ram, Bone Arrow, Bone Saw, Bonfire, Bow, Cheese Rack, Churn, Crossroads, Dowsing Rod, Dream Catcher, Drying Frame, Fire, Fishing Pole, Hearth Fire, Linen Crate, Loom, Metal Plow, Perched Perch, Pickaxe, Ranger's Bow, Rat on a Stick, Roundpole Fence, Saw, Spinning Wheel, Stake Claim, Stone Arrow, Stone Axe, Torch, Wicker Basket, Wicker Breadbasket, Wooden Plow

Patyk służy jako budulec oraz opał. Mogą być z niego wykonywane zarówno budowle (np. płot) jak i przedmioty (np. wędka).

Ponieważ patyki mają jakość równa jakości drzewa to z dzikich drzew można uzyskać patyki jedynie o jakości = 10. Wyższa jakość patyków wymaga hodowli drzew również o wyższej jakości. Potrzeba do tego doniczki, wody, gleby i "nasion" drzewa (którymi mogą być np. ogryzek czy żołądź), których średnie jakość będzie wyższa od 10. Nasiona mają jakość równą jakości drzewa. Wyższą jakość "nasion" można uzyskać sadząc nasiona dzikich drzewa (zawsze jakość = 10) używając doniczki, wody i gleby o jakościach większych od 10. Kolejne pokolenie drzew będzie miało wtedy wyższą jakość, a co za tym idzie także "nasiona" o wyższej jakości.

Sposoby zdobyciaEdytuj

Należy kliknąć prawym klawiszem myszy na dowolne dorosłe (lub przynajmniej podrośnięte) drzewo i wybrać opcję "Pick Branch".

  • Dorosłe drzewo najczęściej ma 7 patyków (zależnie od gatunku). Jeśli po kliknięciu prawym klawiszem myszy na drzewie nie pojawi się opcja "Pick Branch" lub zostanie zebranych mniej niż 7 patyków to będzie znaczyło, że ktoś wcześniej zebrał stamtąd wszystkie lub przynajmniej ich część.

Patyki można także otrzymać rąbiąc kłodę (Block of Wood). Należy wtedy kliknąć prawym klawiszem myszy na kłodzie i wybrać "Split". Otrzyma się wtedy 5 gałęzi.

Więcej w Fandom

Losowa wiki